Online hulp

Ik heb geen bestellingsbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Twijfelt u over de inhoud of de bevestiging van uw bestelling? 🤔

Zodra de betaling van uw bestelling uitgevoerd is en ze bevestigd is, sturen wij u een bevestigingsmail met het nummer van de bestelling en het overzicht van uw winkelmandje.

Volg deze stappen als u de bevestigingsmail niet ontvangen hebt:

1/ Kijk of de e-mail niet in uw spam- of junkmail zit

2/Controleer of het e-mailadres dat ingevoerd is, in uw contactgegevens correct is gespeld

3/ Kijk op de pagina 👉 Bestelling volgen om te controleren of uw recente aankoop correct wordt weergegeven.

Als de bevestigingsmail niet te vinden is, kunt u contact opnemen met onze 👉 klantendienst zodat wij samen met u de status van de bestelling kunnen controleren.

Heeft u het antwoord gevonden op uw vraag ?
Ja
Neen
We vinden het jammer…
Hoe kunnen we ons antwoord verbeteren? Help ons door een reactie achter te laten. U ontvangt geen antwoord, maar het is erg nuttig voor ons!

Je kunt ons ook hier contacteren

Bedankt voor uw feedback
Uw bericht is verzonden Bedankt voor uw feedback

Wilt u contact met ons opnemen? Wij staan tot uw beschikking ! Klik hier