Online hulp

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

We zouden u graag als nieuwe klant willen verwelkomen 👋

Om een bestelling te plaatsen, moet u een 👉 account aanmaken op onze website.
Zo kunt u vervolgens uw bestelling volgen via de rubriek bestelling volgen in uw account.
U hoeft zich niet aan te melden voor onze nieuwsbrieven of sms-berichten. U ontvangt dan alleen de e-mails die nodig zijn om uw bestellingen te volgen.
U kan deze pagina raadplegen voor meer informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens.

Als u problemen ondervindt bij het aanmaken van uw account, kan u contact opnemen met onze klantendienst. Ze kunnen u hierbij helpen.

 

Heeft u het antwoord gevonden op uw vraag ?
Ja
Neen
We vinden het jammer…
Hoe kunnen we ons antwoord verbeteren? Help ons door een reactie achter te laten. U ontvangt geen antwoord, maar het is erg nuttig voor ons!

Je kunt ons ook hier contacteren

Bedankt voor uw feedback
Uw bericht is verzonden Bedankt voor uw feedback

Wilt u contact met ons opnemen? Wij staan tot uw beschikking ! Klik hier