Online hulp

Ik heb mijn volledige bestelling niet ontvangen, waarom?

Ontbreken er een of meerdere artikelen in het bezorgde pakket? 👀

Wat je als eerste moet doen: controleer de juistheid van je bestelling.
Ga naar bestelling volgen, klik op de betreffende bestelling en controleer of het artikel er inderdaad bij staat.

Eerste mogelijkheid: Bij het ontbrekende artikel staat “in wacht”
Als het artikel in wacht is, neem dan contact op met een van onze klantadviseurs.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tweede mogelijkheid: bij het ontbrekende artikel staat 'geannuleerd' of 'uitgeput' 😞
Het spijt ons, dit betekent dat het artikel uitgeput is. Als dat het geval is, hebben we je daar natuurlijk geen kosten voor in rekening gebracht.

Laatste mogelijkheid: Het/de ontbrekende artikel(en) staat/staan vermeld bij de bestelling en hebben de status 'verzonden' en 'gefactureerd', maar het/de artikel(en) ontbreekt/ontbreken in je ontvangen pakket.


We nodigen je uit om binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling contact op te nemen met onze klantenservice om het (de) niet ontvangen artikel(en) te melden.
Ga hiervoor naar de pagina 👉 Contact met ons opnemen

Heeft u het antwoord gevonden op uw vraag ?
Ja
Neen
We vinden het jammer…
Hoe kunnen we ons antwoord verbeteren? Help ons door een reactie achter te laten. U ontvangt geen antwoord, maar het is erg nuttig voor ons!

Je kunt ons ook hier contacteren

Bedankt voor uw feedback
Uw bericht is verzonden Bedankt voor uw feedback

Wilt u contact met ons opnemen? Wij staan tot uw beschikking ! Klik hier