Online hulp

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Iedereen kan wel eens van gedachten veranderen 🤷‍♀️

Zodra je bestelling is gevalideerd, factureren we deze om de snelst mogelijke levering te garanderen.
Dit betekent dat het niet meer mogelijk is om de artikelen in je bestelling te wijzigen of te annuleren.

 

Maar wees gerust: je hebt 30 dagen de tijd om de artikelen na ontvangst aan ons terug te sturen. Supermakkelijk. 
Als je van gedachten verandert na het bevestigen van je bestelling, raden we je aan om je pakket bij levering te weigeren. Of retourneer artikelen die je niet wilt houden.
 

Heeft u het antwoord gevonden op uw vraag ?
Ja
Neen
We vinden het jammer…
Hoe kunnen we ons antwoord verbeteren? Help ons door een reactie achter te laten. U ontvangt geen antwoord, maar het is erg nuttig voor ons!

Je kunt ons ook hier contacteren

Bedankt voor uw feedback
Uw bericht is verzonden Bedankt voor uw feedback

Wilt u contact met ons opnemen? Wij staan tot uw beschikking ! Klik hier